photoblog.36klatek.pl

środa, 16 stycznia 2019

#667

ul. Le Ronda, Katowice; marzec 2018

4 komentarze:

  1. Całkowicie przerzuciłeś się na cyfrę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P67 jeszcze nie sprzedałem, chociaż ciągle o tym myślę, szczerze mówiąc nie chce mi się ślęczeć nad negatywami, a efekt finalny nie do końca jest zadowalający. Minusem jest to, że w cyfrze mam shifta Samyanga, a on nie jest idealny, ma zauważalne zniekształcenia w kształcie fali.

      Usuń
  2. Ja jeszcze walczę P67, ale w głowie mam coraz więcej wątpliwości i pytań o sens dalszej walki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę szkoda mi czasu i pieniędzy na filmy. Wydaje mi się, że Sony jest całkiem niezłe, chcoaiż oczywiście shift Samyanga jest znacznie gorszy i jednak ogniskowa 35mm jest bardziej uniwersalna niż 24mm

      Usuń